بلان: تاکتیک رئال مادرید دفاعی اما بسیار مؤثر است؛ رونالدو یکی از دو بازیکن فرا زمینی است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بلان: تاکتیک رئال مادرید دفاعی اما بسیار مؤثر است؛ رونالدو یکی از دو بازیکن فرا زمینی است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بلان: تاکتیک رئال مادرید دفاعی اما بسیار مؤثر است؛ رونالدو یکی از دو بازیکن فرا زمینی است

طـرفداری- به گزارش AS، سرمربی پاریسن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

- پاستوره:

من خواندم که خاویر شایسته بازی کردن است، اما باید شرایط او در اوایل فصل را تجزیه و تحلیل کنیم. متأسفانه او از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و سه هفته از میادین دور ماند. او از رقابت های کوپا آمریکا دیر رسید و پیش فصل را با برخی مشکلات جسمانی دیر تر شروع کرد. اگر من جای او بودم، انگیزه زیادی داشتم که به همه ثابت کنم می توانم بازیکنی کلیدی باشم. او بهترین روند بهبودی را نداشته است، اما از حالا به بعد مسلماً جزو یازده نفر اصلی خواهد بود.

- دی ماریا:

او همیشه با انگیزه است و از بازی در مقابل رئال مادرید خوشحال است. از زمان ترک مادرید این اولین باری است که او مقابل آنها بازی می کند. رئال مادرید حس مثبتی در او ایجاد می کند و بهترین لحظات دوران اروپایی خود را آنجا سپری کرده است. آغاز فصل برای او متوسط بوده است، و برای هماهنگی با باشگاه جدید و هم تیمی های جدید به زمان نیاز دارد.

- ایبراهیموویچ:

امیدوارم که مصدومیت های کوچک مانع او نشوند. او یک گلزن است، اما خیلی بیشتر از آن. برای اینکه بهترین باشید باید به طور کلی در تمام جوانب بازی خود عمل کنید. فکر می کنم او از لحاظ جسمانی آماده خواهد بود. من از او خواستم که دخالت بیشتری در بازی داشته باشد، که این انرژی زیادی می طلبد. هرچه سن بالاتر می رود باید منظم تر تمرین کنید.

- رئـال مادرید:

آنها یکی از غول های اروپا هستند، نه ما. ما باید خود را متقاعد کنیم که می توانیم پیروز شویم، کیفیت انجام این کار را داریم، و در ورزشگاه خود هستیم، سال گذشته در اینجا بهترین تیم های اروپا از جمله بارسلونا را شکست دادیم. باید جاه طلبی های بزرگی داشته باشیم، به حریفان احترام بگذاریم و در این چنین بازی هایی رویکرد مطمئنی داشته باشیم. بازی فوق العاده ای خواهد بود، اما تعیین کننده نیست. مهمترین چیز رسیدن به بازی های مهم است، بازی هایی که اگر شکست بخورید به خانه باز خواهید گشت.

- استایل تیم میهمان:

آنها توپ را به حریفان می دهند و به آنها اجازه می دهند تا مالکیت را در اختیار داشته باشند تا بتوانند روی ضدحملات به حریف ضربه بزنند. هنگامی که آنها صاحب توپ می شوند باید شکل دفاعی خود را حفظ کنید. اگر آنها به اینجا بیایند و اجازه دهند که صاحب توپ و میدان باشیم، از آن استفاده خواهیم کرد... ما داشتن توپ و راه اندازی حملات  را دوست داریم و کار را برای آنها سخت خواهیم کرد تا اینجا را دست خالی ترک کنند. امیدوارم که فلسفه ما فردا پیروز شود.

آنها کاملاً دفاعی اما بسیار مؤثر هستند و گل های بسیار کمی دریافت کرده اند. فکر می کنم این یک تاکتیک است که به سایر تیم ها اجازه داشتن توپ را می دهند. تیم ها با سرعت سه هزار مایل در ساعت می آیند و احساس می کنند که می توانند ده گل به ثمر برسانند، سپس 10 ثانیه بعد آنها مقابل شما گلزنی کرده اند. فکر نمی کنم بتوان آنها را با فصل گذشته مقایسه کرد. فلسفه آنچلوتی نتیجه بخش بود، اما فلسفه بنیتز هم همینطور است. فکر می کنم آنها هدفمند این کار را می کنند. شما رئال مادرید را تمرین نمی دهید که بر بازی مسلط باشد، اگر همیشه این کار را انجام می دهند به خاطر این است که مفهومی دارد.

- کریستیانو رونالدو:

او یکی از دو بازیکن فرا زمینی در سیاره ماست. من همه چیز در مورد کریستیانو را دوست دارم. او آماری باورنکردنی دارد، و در همه زمینه ها خوب است، هرکس که نزدیک اوست خیلی باید مراقب باشد، او می تواند از هر دو پای خود استفاده کند و با ضربات سر نیز گلزنی می کند... هیچکس نمی تواند انکار کند که او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. مهمترین مسئله این است که از رسیدن توپ به او جلوگیری کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.